zondag 5 juni 2011

Streetstyle!

En ik heb weer een aantal verbluffende outfits gezien op internet!
Hier komen ze!

Hebben hebben!
Wauw doe mij alles maar!
Geweldige combinatie, roze colbert, zwarte leren broek, oranje met zwarte bontsjaal en blauwe bontsjaal.
En om het colbert een riem van Hermes!
Niets meer aan doen!
Mocht je de outfit vervelen call me!!!

Wat je meteen opvalt aan deze outfit is de geweldige kobalt blauwe broek!
Echt te gek! Leuk gecombineerd met een grijze top en grijze jas.
En dat schattige hondje, aaaaww!!

Ben erg benieuwd watvoor schoenen deze dame draagt!

I really love Sarah Jessica Parker, hier als Carrie Bradshaw!
Sex and the City is één van mijn favoriete series, en dat komt vooral door de geweldige outfits die ze dragen!
Zo inspirerend en overdone!
I love it!
De witte jurk met de grote bloem blijft mijn favoriet!

De trend colorblocking zal mij niet snel gaan vervelen.
Ik ben altijd wel van de kleurtjes.
Deze outfit is echt te gek!
Gele top van h&m, blazer van Zara en roze tas van Mulberry. Ik zou de outfit zo kopen!

Wauw!
Erg chic deze dames!
I loveeee the fur!!!
Ze hebben samen geshopt, dat moet wel! Want het match erg goed bij elkaar, niks meer aan doen!
Ik snap alleen de bruine schoenen niet, waren de zwarte schoenen niet meer in haar maat?

Als ik ergens van hou zijn het de tassen van Louis Vuitton. Ik heb onlangs 4 tasjes besteld in het roze, met dezelfde vorm als de "Alma Bag".
De grootste te gebruiken als clutch en de kleinere als make-up tasje.
Leuk gecombineerd met blauw-witte strepen!

En weer the lovely Sarah Jessica Parker met haar geweldige outfits.
Erg eigenzinnig, niemand zal bedenken om zoiets aan te doen.
Het zal veel mensen te gek en te veel zijn, ik ben er gek op!

De roze blazer is echt een "Hot" item.
Deze moet je gewoon in je kast hebben hangen!
Deze girl heeft het erg leuk gecombineerd met wit t-shirt met print, poederroze tas, en prachtige ketting met pauwveren!

Ik heb hier geen woorden voor!
Dit zou echt een outfit voor mij zijn, alleen had ik voor een oranje top gekozen.
Mooi "powershoulders" jasje en geweldige tas met rozen!!
You go girl!

Wel een klein beetje jammer van de schoenen die ze draagt, ik had hier toch liever rode of oranje schoenen bij gezien...





Erg chic en mooi.
Wit shirt, zwart colbert met bont en parels!
Future Coco!

Leuk detail; de binnenkant van het colbert heeft exact dezelfde kleur als de flap van de tas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten