zondag 5 juni 2011

Streetstyle shoes

En ik heb ook weer een aantal te gekke schoenen gepot!
Onder andere de nieuwe zomer collectie van Dior, dit jaar met leren bandjes en veertjes.
Zie foto hieronder:


En dan de mooie schoenen van Alexander McQueen, ontworpen door Sarah Button.
De witte schoen rechtsonder is de :"Butterfly Shoe" en kost £2,300 per paar.
Ik ben echt gek op de bronzen schoenen met blaadjes!! WAUW!

De schoenen van de spring/summer collectie 2011 van Chanel zijn minder hoog dan anders.
Ik vind de houten hak geweldig maar ben niet zo weg van de rest van de schoenen.

Het is geïnspireerd op de Franse film uit 1961 "Last Year at Marienbad".



Gespot!!!
De pump met zwevende hak, maar die kennen we natuurlijk al.
Nu is de hak in de vorm van een hart.
Love it!
Give me those shoes!!!

Hoezo schoenen zijn saai?
Now way!
Echt als je zulke schoenen aan hebt zullen veel mensen naar je kijken!

De zwart witte schoenen zijn erg chic!
Ben ook benieuwd watvoor outfit erbij hoort.
De gekleurde schoenen zijn zo wauw!
Erg leuke foto!

Wedges, comfortabel en zooooo leuk!
Vooral deze versie!

Studs ik ben er gek op!
Dit zijn letterlijk en figuurlijk Killer Heels!

Colorblocking on your feet!
Erg leuk blauw met geel!


1 opmerking: