zondag 29 mei 2011

Colorblocking

Ik kan echt geen genoeg krijgen van deze trend!
Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik gek ben op kleuren.
Bij deze trend is het ook de bedoeling dat je kleuren met elkaar combineerd.
Broeken, schoenen, tassen en shirts alles mag gekleurd!
Mixen en matchen was nog nooit zo gemakkelijk!
Eerst was roze en oranje echt een "No Go", nu is het een must!
Ik zal je een eindje op weg helpen.
Een erg lastige trend is het niet, je pakt een gekleurd item bijv. een roze jurk en daar maak je een outfit omheen.
Ook kan je gewoon wat effen kleuren bij elkaar dragen, neem een roze broek, oranje shirt en rood vestje.
Het is wel even wennen voor sommige mensen om zoveel kleuren te mixen.
Ik wat wat foto's van internet verzameld voor inspiratie!
En vloeken mag!!
Wil je het veilig houden of hou je niet van zoveel gekleurde kleding? Make-up en nagels tellen ook mee!

Hieronder een paar te gekke colorblocking outfits:



Wil je weten waar je deze trend kan shoppen?
Hieronder aantal colorblocking items met prijs en winkel!!



1 opmerking:

  1. Leuk stuk ellen <3 colorblocking is echt de musthave trend van dit seizoen :)

    BeantwoordenVerwijderen