zondag 3 april 2011

Fashion schoes!!

Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik gek ben op schoenen!
De meeste mensen kiezen eerst een outfit uit en kopen dan de accessoires erbij, voor velen is schoenen niet zo belangrijk.
Ik daarintegen zoek eerst uit watvoor schoenen ik aan wil, of wil kopen, en daarbij kies ik een outfit.

Hieronder een paar te gekke schoenen die ik tegenkwam!

Stoer en sexy deze schoenen!
Mooie kleurencombinatie zwart met kobalt blauw. Leuk met een zwart of een kobaltblauw jurkje!

Come to mama!!
Wat een beauties!
Ik ben erg nieuwsgierig hoe ze lopen. Zou ze evenwicht problemen hebben?? Ach maakt niet uit ze zijn erg mooi!

Oke het gaat hier dus om te turquoise schoenen, maar dat mocht duidelijk zijn.
Ze zijn echt gaaf!!
Leuk met de studs en een erg leuke aparte hak!
<3

Geel! Zo mooi zomers!
En check hoe goed gecombineerd; rode maillot, gele schoenen en rode nagellak!
Top!
Als iemand weet waar ik deze schoenen kan vinden;; Call me!!!

Dit zijn echt van die schoenen die je maar een paar keer draagt en echt nergens tegenkomt!
Doe mij de neon groene maar, leuk detail op de hak!

Ik ben meer iemand van de felle kleurtjes maar deze schoenen zijn echter super gaaf!
Echt leuk te combineren met hippie look, of bohemian look!

Echt stoer deze schoenen en tegelijkertijd sexy!
Ik zou ze dragen bij een leather look legging of broek. Beetje rock-achtige look!

Ik ben niet zo weg van de eerste foto, mij iets too much.
De roze schoenen met strikjes zijn echt cute!!! Ik zou ze meteen kopen!
En de 3e foto, ze zijn vast van Louboutin, ik ben gek op studs!!

1 opmerking: