zondag 3 april 2011

Fashion inspiratie!!!

Don't no what to wear???
hieronder wat inspiratie!!!

Zou jij er ooit aan gedacht hebben om turkoois met rood te combineren en er dan ook nog even een streepmotief bij te halen? Ik niet! En toch is het een uiterst geslaagde combinatie die helemaal in lijn is met de mode voor voorjaar en zomer 2011. Want dit jaar combineren we felle kleuren (maar ook strepen en polkadots!) met elkaar en maken we de meest bonte en ongelooflijke combinaties. Vrolijk en uitbundig.

























Je hoeft niet veel geld te hebben om er fashionable uit te zien! Koop een mooie jurk, fijn jasje (zwart is tijdloos!) en je krijgt dit:
Ik vind het een geslaagde outift! Kek jurkje, mooie zonnebril, perfecte tas! Ik ben alleen erg nieuwsgierig watvoor schoenen ze draagt!


 

Next one; ik kan er niet veel aan toevoegen maar eigenlijk ook weer wel!!
En ik ben gek op de wijde pijpen!!! (voor kleine mensen, draag onder je wijde jeans hakken!)

En het bloemen blousje GE-WEL-DIG!! I love flowers<3

Ik ben gek op de hippie-look, maar dan wel een beetje chic zoals hier! Simpel maar erg mooie look!

Wijde jeans tot op de grond, wit blousje, bruine riem en bruine tas. (en erg nieuwsgierig naar haar schoenen)
Bravo!!











I Love orange!!
Echt op het moment mijn favo kleur!
Je zult denken, blegh koninginnedag, maar dat is voorbij!
Deze stijl uit London laat zien dat oranje heel stijlvol kan zijn!

Ik zou het zo kopen, waar heeft ze dat jurkje vandaan??












Deze dame uit Londen laat zien wat chic is!
En eigenlijk ook funky, door het aparte blousje en de tulpenrok.
Het blousje is ook leuk te combineren met een wijde zwarte pantalon.
Alleen een beetje jammer van de maillot/panty die ze eronder heeft, ik zou gaan voor blote benen of een huidskleur panty.
Maar ach de schoenen maken dit weer meer dan goed!!




Mijn absolute favoriete stijl van dit moment is Color Blocking! I love it!
Op de catwalks van o.a. Dior, Issa en Costume National was niets anders te zien dan felle kleuren als oranje, rood, roze, turqoise, groen en geel met elkaar gemixt worden in color blocking outfits. Op en top zomers is deze trend en heel erg simpel: alles mag met elkaar gecombineerd worden!

Ik ben sowieso gek op kleuren, maar deze trend slaat echt alles! Wauw!


Bij deze trend hoeft niet iedere kleur terug te komen in een accessoire, maar is het juist de bedoeling dat je alle kleuren met elkaar mixt.

En dan vooral effen kleuren, deze foto is gemaakt in Parijs. Je ziet dat ze 3 kleuren mixt, en dat de blauwe schoenen in geen één opzicht terug te vinden zijn in de outfit.
Doe je dit wel wordt het al gauw teveel.


Kent iedereen de gekleurde jeans nog van een paar jaar geleden??
Als je ze nog hebt (ik wel) haal ze maar uit de kast!!

En vergeet vooral niet op een paar gekleurde pantalons aan te schaffen!













Groen, blauw en paars!
Echt een dodelijke combinatie wat ik meteen moet uitproberen!

Echt  te gek!
Ik kan niet wachten totdat de gekleurde pantalons allemaal in de winkel liggen!!











Check;; blauwe broek, geel t-shirt, bruine laarsjes, bruine tas, huge zonnebril en panterprint jas!
Wat een inspirerende combinatie!
Ik ben om!
Leuk om met de geel/blauwe pumps te combineren???



Paars en oranje te gek!!!
oranje blouse, met oranje panterprint sjaal, über vette paarse Prada tas, en witte enkellaarsjes.
Beetje jammer, paarse laarsjes waren leuker geweest!
Maar mooie outfit!
En wat heeft dat meisje ernaast mooie schoenen aan!!!!!
Groen en blauw top!!
En zie hier de nieuwe lengte rok, ik wil 'm heeeeel graag!!
Wat een te gekke fifties look!

De foto ernaast een combinatie van oranje en roze, één van mijn favoriet!
Komt ook omdat ik sinds kort een oranje Birkin bag heb!
Watvoor schoenen zou ze aan hebben?


Gucci color blocking!
Favoriet; groene pantalon, paarse top en oranje colbert!



Ook één van mijn favoriete trends is de marinelook.
Rood, wit en blauw.
Deze dame weet het geniaal te combineren!
Vooral met dat hoedje op haar hoofd!
Mooi marinelook jurkje met gouden details, rood vestje, spijkerlegging, prachtige rode schoenen, en die rode sokken met witte stippen!!
Super wat een combi!!

 
Rood, wit en blauwe nagels kwam ik tegen!
Erg leuk en orgineel!
Past leuk bij de marinelook!














Toen ik deze jas zag viel me meteen één ding op; de witte knoopjes in hartjesvorm, echt te gek! Wat een mooi detail!
En dan ook nog een armbandje met hartjes, zij heeft het begrepen!
Ik ren deze week meteen naar de winkel om zulke knopen te halen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten