zaterdag 13 oktober 2012

Wintermusthaves

Een nieuw seizoen betekend een nieuwe garderobe!
De herfst begint in stijl.

Ik kwam een erg mooie winterjas tegen met lakleren mouwen bij nelly.com.
De jas heet 'Nakuta Jacket' van Issue en kost €149,95.









Ook studs blijven erg hot deze winter. 
We zien ze overal op terug; blouses, schoenen, broeken, nagels en ga zo maar door.
Ook erg leuk is om zelf studs te kopen en op een blouse of een tas te maken!

Deze laarsjes kwam ik tegen bij zara.com en kosten €69,95.








Wijnrood is één van de musthave kleuren deze herfst en winter.
Zorg dat je een aantal items van deze kleur in je kast hebt hangen!

Bij H&M heb ik onlangs een mooi colbert en schoenen gekocht.
De schoenen waren in de sale voor €15 en het colbert is ook in de sale en kost €25.

 

Schoenen die je sowieso deze winter moet hebben zijn bikerboots.
In 2010 en 2011 waren ze al populair, nu zien we ze overal weer terug.
Ik zou graag nog die van Sacha nog wil toevoegen aan mijn schoenencollectie!
€109,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten