donderdag 25 oktober 2012

Live pics

Eindelijk was daar de pakketjes man van PostNL met mijn pakketje van de H&M, de dag ervoor was ik niet thuis waardoor het pakketje niet bezorgd kon worden.

De schoenen wou ik al eerder bestellen maar kon geen kleur kiezen.
Nu waren ze voor de helft dus heb ik ze allebei maar besteld!

Een nieuwe trend die we gaan zien is 'Cowboy Chic'.
Dit blouse kon ik niet laten liggen, mooie wijnrode kleur en leuk te combineren met een colbert.

Laatst heb ik deze schoenen op nelly.com besteld.
Had ze al eerder gezien maar niet bestel omdat ze toen nog €64,95 waren, nu waren ze in de sale!
Daarom de witte ook maar besteld!

Het is officieel herfst, dat betekend dat de feestdagen dichterbij komen en dus ook de pepernoten!
Ik kon niet wachten dus heb al een zak pepernoten in huis.

Mijn Noosa Amsterdam armband en Mi Moneda ketting.

Wijnrode nagellak van Chanel 'red dream', mooie herfstkleur!

Ik hou van schoenen, dit zijn mijn 3 schoenenrekken. 
Alles past er jammer genoeg niet meer op, binnenkort tijd voor een 4e rek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten