dinsdag 9 augustus 2011

Moving!

Eindelijk is het zover! Ik ga verhuizen!!!
Helemaal door het dolle heen, en vol met inspiratie!
Alles moet wel in stijl natuurlijk (foto volgt zodra het af is!)
Ik heb op internet veel inspiratie opgedaan qua kleur en indeling, hoofdkleuren worden zwart/wit en de accessoires roze met mintgroen/jade.
Hieronder een aantal foto's:

 Ik ben gek op roze, maar dat mocht duidelijk wezen. Ik vind de combinatie roze met wit erg mooi, het ziet er heel erg rustgevend uit ookal is roze best een aanwezige kleur.

 Wat ik erg gaaf vind hier is de combinatie van roze en wit weer, maar ook de flamingo kussens met het schilderij! Erg zomers en orgineel!

 Ik vind barok heel erg mooi, en het ziet er erg chic uit. Vooral in de combinatie met zwart, wit en roze.

Wauw! Houten vloer met mooi wit kleed en een witte bank, wat voor mij niet echt slim is maar het ziet er wel erg mooi uit!
En hoe gaaf zijn die vogels op de muur! Geweldig! 

Dit is een beetje het idee qua kleuren wat ik erg leuk vind, beetje jaren 50 style. Roze met jade.

Heel erg mooi, bedenk hierbij wat roze en mintgroene accessoires en 2 roze stoelen ipv de zwarte. En voila; casa di Ellen!

Wat een vette bank!!!

Erg leuk, erg jaren 50. Wit is zo mooi met gekleurde accessoires!

En weer wit, ik vind dit echt heel leuk! En kijk goed naar de bloemen, roze vaas met witte bloemen en witte vaas met roze bloem. Perfect gestyled!

Dit is echt een chillroom! Leuke retro stoeltjes erbij en tada!
Love it! 

Roze en wit is ook heel erg mooi met hout of riet, zo creƫer je rust en een landelijk gevoel in je woning.

Ik ben ook gek op moderne accessoires, erg leuk om modern met vintage te combineren!

Er zullen vast meer foto's volgen, en uiteraard ook het eindresultaat van m'n huisje!
Tot gauw!

2 opmerkingen:

  1. love it girl! ik ben benieuwd naar je roze huissie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey ellen!
    Kwam via je facebook op je eigen blogspot! wat leeuk zeg! kijk mn ogen uit haha, ben ook erg benieuwd na je roze huisje!!! hopelijk zien we elkaar snel weer, kunnen we elkaar huis bekijke! en ff gezellie bijkletsen, hoop dat ik wat van je hoor! XX alice

    BeantwoordenVerwijderen