maandag 7 maart 2011

Blake Lively voor Chanel

Chanel gaf feestje ter ere van Blake Lively.
Chanel heeft een nieuwe muze: niemand minder dan Gossip Girl-ster Blake Lively is het nieuwe gezicht van het Franse modehuis. En dit is, uiteraard, weer reden om een feestje te vieren.
Naast Blake zelf en mister Chanel, Karl Lagerfeld, waren ook beroemde gezichten als Anna Wintour, Julia Roitfeld, it-girl Leigh Lezark en Christian Louboutin aanwezig om een toost uit te brengen op de actrice. Blake vond al die aandacht wel leuk, en schroomde dan ook niet om met ie-der-een op de foto te gaan. Hè, wat een gezelligheid!




Al hadden we stiekem gehoopt op iets spectaculairder beeld. 
Blake Lively ontleent haar gezicht aan de Chanel Mademoiselle handtassen lijn en dat roept hoge verwachtingen op (het eerste beeld hiervan is verschenen, zie foto hieronder), desondanks zijn deze- volgens critici- nog niet echt waargemaakt: er werd meer verwacht van deze stijlvolle dame!
Ik vind dat de Gossip-Girl actrice er prachtig en Chanel-waardig uit ziet!


Karl Lagerfeld, hoofdontwerper van Chanel, noemt Blake Lively een Amerikaans droommeisje. “Ik denk dat ze een geweldige actrice wordt. De shoot verliep gemakkelijk, omdat iedereen verliefd op haar werd", zo meldt Lagerfeld tegen Women's Wear Daily.
Lively geeft met kindersprookjes aan hoe enthousiast ze is over de samenwerking: “Hoe voelde Assepoester zich toen ze het glazen muiltje paste? Hoe voelde Sneeuwwitje zich toen ze haar prins ontmoette?” Ze voegt eraan toe dat het zo veel meer is dan een droom die uitkomt. “Ik kan wel zeggen dat ik me het meest blije en gelukkige meisje voel.” 
Lively denkt niet dat ze haar enthousiasme voor haar nieuwe baan snel zal verliezen. “Ik vind altijd dat een tas meer is dan gewoon een tas.”  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten