zaterdag 8 januari 2011

Woning ideetjes

Ik ben de laatste tijd veel bezig met spulletjes aanschaffen voor een eigen woning.
Ipv kleding enzo kopen haha!
In een eerdere blog had ik een aantal foto's bij elkaar gezocht voor ideeën voor de inrichting.
Soms ben ik zo druk in m'n hoofd dat moet ik gewoon wat inspiratie opschrijven, en dan loop ik in de stad te zoeken naar leuke spullen in roze en mintgroen.
van de week kwam ik dit tegen op de H&M website:


Ik heb het kussentje linksboven besteld (3,95), de hartjes 2x turkoois (4,95) en 1x de roze (6,95) en de gewone roze kussenhoes van velours (3,95).
Erg leuk die kleuren bij elkaar, op een mooie zwarte bank!
Misschien dan ik nog wel meer kussentjes erbij bestel, vind de licht roze met de strik ook erg leuk! (4,95)
En de langwerpige ronde kussentjes zijn ook leuk, maar niet zo handig denk ik.
Ach ik heb nog even om er over na te denken:)  

Xenos heeft de laatste tijd ook erg leuke spullen voor de inrichting.
Ik had een hele mooie kussen gezien:
Dit is een foto van de H&M website, bij Xenos hebben ze dezelfde kussens alleen dan vierkant en in het knal roze. (6,99)

Ik wil graag een witte muur en een zwarte bank, boven de bank wil ik dan allemaal verschillende fotolijstjes hangen (veel in barok stijl). Om te voorkomen dat een ratjetoe wordt zorg ik dat de lijstjes in dezelfde kleuren zijn als de rest van de accessoires. Mintgroen, roze, zilver en zwart. Hieronder een voorbeeld van wat lijstjes:

 

Bij Xenos kun je erg leuke lijstjes halen in barok stijl.
Kleine lijstjes van 10x15cm maar ook hele grote.

Op mijn verlanglijstje staat ook nog een mooie koekoeksklok, in het roze natuurlijk.
Het liefst zo groot en onozel mogelijk!
Eentje die ook echt koekoekt!
Ik heb nu een kleine in het zilver, leuk voor op de slaapkamer.
Maar in de woonkamer mag wel een grote!

Zoals deze hieronder:
materiaal is van hout, de afmeting is 49x90x12 cm

 
Verkrijgbaar op: www.presentsathome.nl
Deze kost 116,95euro

Je hebt ze natuurlijk ook wel goedkoper (19,95euro op www.ffshoppen.nl)
Maar dan zijn de van plastic, de duurdere versies zijn van hout.

En ik zou zooooo graag een mooie roze barok stoel willen hebben!!
Ik ben er 1 tegen gekomen op www.snuffelgoed.nl
Roze met zilver, super mooi afgewerkt!
Echt een mooie prinsessenstoel:


Kost: 95euro!!
Ik zeg doen ["_"]
Het is natuurlijk niet duur voor zo'n mooie stoel, zal ik er dan meteen 2 doen?
Staat leuker dan 1 zo'n stoel toch??
Of meteen 4 voor bij de eettafel?? haha, nee dat is een beetje teveel denk ik...
Hmm wordt vervolgd!

Er zullen ongetwijfeld meer leuke ideeën komen, dus tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten