zaterdag 15 januari 2011

Wishlist....

Het is weer volop SALE in de winkels, dus dat betekend koopjes shoppen en tassen vol mee naar huis.
Al denk ik tegenwoordig 3x na voordat ik het ook echt meeneem, voorheen kocht ik gewoon alles wat ik leuk vond en droeg het nooit...
Tja ook een beetje zonde.
Hieronder paar heb-items;;




Uggs Romantic Flowers of de Uggs sheepskin cuff....
Graag 1 van de twee! Het liefst allebei natuurlijk maar er staat nog meer op m'n lijstje(A)
I want the sheepskin cuff really bad, maar de romantic flower is ook zoooo leuk!!


Wedges, die moet je ook gewoon hebben. Ik heb 1 paar grijze pumps met een strik.
Deze van River Island wil ik ook nog;;
Erg leuk met een harem broek in bruin of zwart!



De gewone wedges zijn ook welkom, ik weet alleen nog niet in welke kleur....
Hmm nog even over nadenken.



Ik heb inmiddels een heel set roze badhanddoeken, theedoeken, handdoeken, washandjes, vaatdoekjes, pannenlappen etc. Nu wil ik de roze handdoeken voor de badkamer combineren met een paar handdoeken in bloemendesign/fruitdesign, hele leuke gespot bij H&M;;
Hebben hebben hebben!!!


Aangezien ik een paar jaar geleden al mijn mooie spijkerjasjes heb weggegooid (omdat het toen echt niet meer kon!!) wordt het wel weer tijd voor een nieuwe.
Deze graag!! ;;


Voor bij de wedges en het spijkerjasje wil ik een simpele beige broek.
Met smalle pijpen onderaan, deze kwam ik tegen bij H&M (19,95) ;;


De bloemen trend zet zich voort, ook dit jaar zien we weer veel bloemenprints.
In verschillende kleuren, blauw, paars, rood, oranje. Vooral felle kleuren gaan we veel zien!
Deze jurk heb ik al 3x gezien maar nog steeds niet meegenomen haha!
Hij komt wel op de wishlist (12,95 bij H&M);;


Wat ik ook nog wil halen is een mintgroen vestje van H&M met witte duiven erop.
Ik kan helaas geen afbeelding vinden, dan zal ik 'm wel moeten kopen om er een foto van te maken gheghe...




Misschien is het de trouwe GTST-fan opgevallen dat Lorena (Gigi Ravelli) en Nina (Marly van der Velden) de laatste tijd zulke leuke, opvallende oorbellen en andere sieraden dragen. Dat is natuurlijk niet zomaar. Deze dames maken in de soap gewoon schaamteloos reclame voor hun eigen sieradenlijn genaamd ‘Kuise Meisjes’. En geef ze eens ongelijk, de sieraden zijn prachtig!



Beide dames houden zowel binnen als buiten de serie van mode en accessoires. Samen delen zij ook een passie voor het maken van sieraden. Langzamerhand begint de hobby uit de hand te lopen. De dames verrassen elkaar steeds weer met nieuwe creaties en besluiten om samen onder de naam Kuise Meisjes unieke, handgemaakte sieraden te gaan maken. Elk sieraad heeft haar eigen unieke ontwerp, gevoel en stijl en wordt voorzien van een handgeschreven boodschap. Ieder sieraad is de enige in haar soort en is dus echt uniek. Als je over straat loopt met een sieraad van Kuise Meisjes weet je zeker dat jij de enige bent met dit sieraad.


Vooral het feit dat ieder sieraad uniek is, vind ik erg leuk. Ik vind de prijzen voor een unieke, handgemaakte sieraden nog wel meevallen. De prijzen zijn per stuk. Ja, ook voor de oorbellen, want als je helemaal hip wil zijn, draag je maar 1 oorbel.
Je kunt er ook gewoon 2 kopen:)
Dus ook deze komen nog op mijn wishlist!

Dit was het dan tot zover, hieronder nog ff alles bij elkaar;;
Valt best mee!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten