donderdag 13 september 2012

Smoothies

Kiwi Smoothie.
Benodigheden: 5 gesneden kiwi's en 500ml verse sinaasappelsap.  Doe de gesneden kiwi's in de blender en voeg sinaasappelsap of verse sinaasappelsap toe.

Aardbei Banaan Smoothie.
Benodigheden: ongeveer 10 aardbeien, 1 kopje sinaasappelsap, 0,25 liter aarbeienyoghurt, ijsblokjes en 1 banaan. Alles kan in de blender!



Chocolade Banaan Smoothie
Benodigheden: halve banaan, kwart glas yogurt, 1 sinaasappel, 1 eetlepel honing en 2 eetlepels geraspte chocola. En alles kan weer in de blender!



Citrus Smoothie.
Je kunt ook een smoothie maken met alleen citrus vruchten.
Benodigheden: 1 sinaasappel, 1 citroen, 1 limoen, halve grapefruit en 1 eetlepel honing.


Ananas Smoothie.
Benodigheden: 1 munttakje (ongeveer 10 blaadjes), een kwart ananas (kan ook ananasschijven uit blik en dan ongeveer 5) en bruine suiker.

Peer Smoothie.
Benodigheden: 1 peer, 200ml melk/yoghurt of vanilleyoghurt, een halve citroen en 1 lepel suiker.

Peer Kaneel Smoothie.
Benodigheden: 3 geschilde peren, 1 vanillestokje/ zakje van 1,5gr, 750ml volle yoghurt/vanille yoghurt, 4 eetlepels basterdsuiker, 1 eetlepel kaneel en 4 kaneelstokjes.






Tips: vries je fruit en vruchten in, zo is je smoothie dikker en kouder.
Als je smoothie nog niet dik genoeg is kan je na het blenden nog ijsblokjes toevoegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen