zondag 17 juli 2011

Duur shoppen? Echt niet!

Ik koop vaak fashion magazines, maar ik kijk al niet eens meer naar de prijzen van de items die erin staan. Tops van 400euro, tassen van 1000euro deprimerend. Ohh en dan de tekst:"prijs op aanvraag", walgelijk dan weet je gewoon al dat het te duur is om de prijs erbij te zetten!
Het is echt alleen weggelegd voor de rijke mensen onder ons.
Gelukkiger wordt ik er niet van, maar het is wel een grote en geweldige uitdaging om bijna precies dezelfde kledingstukken te vinden maar dan meer dan de helft goedkoper! Vaak zijn deze items wel nagemaakt, maar ach bijna net zo mooi!
En dat maakt me echt happy!
En daarom besteed ik veel tijd aan online shoppen, de ideale plek om eindeloos rond te kijken.
Het kost je wel veel tijd maar dat is het dan ook waard!
Hieronder een aantal leuke, en niet dure items! (en de links van de website)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten